December 20, 2010

TUITION OHH TUITION



"Mak tengok akak xstudyy punn"

Itulahh kata-kata mak aku untuk aku spnjang cuti ni -___-
Tidak prnah lekang dan akhirnya aku kena pergi tusyen juga wehh

Bapak malass ah, tapi aku ni sedar diri jugak.
Btw, dah lme xpergi tsyen ni, since stndard 6 Wahaha

Ni jadual nyee, semangattkan? HAHA

MONDAY-THURSDAY

PHYSICS : 9.30 am-11.00am

CHEMISTRY : 8.30pm-10.00pm

"Akak KENA pergi tuisyen"
*terngiang ngiang smpai sekarang haaha

Dahlaa cuti dah nak habis, baru nk enjoyy :[
lgpun, tusyen ni tinggal 8 kelas je,
sbb akhir 30.12.2010 aiyooyoyo
xrasa rugi ke?

Takpelah,

DEMI MENINGKATKAN PRESTASI DI HUJUNG TAHUN INI -___-"

ciao.






8 comments:

norlilynatasha :) said...

nak pergi jugakk ;DD tapi malas la pulak , haha -.-'

raksasa said...

bajet smgat la nenek:0

chuare (: said...

lily,hahha tulah wehh mlass glerr doe, jomm la pergi berdua (:

chuare (: said...

raksasa, wehhh memangg semngtt ohh ;p hahaa

wannazhif said...

Kesiann , nampaknya naseb kte same laaa , HAHA

chuare (: said...

yke wan? kena gakk. sep sep.

Sheera H said...

Haha semangatnyaaaa :O

chuare (: said...

kan kan ? hahha