January 19, 2011

Hey hoyy


Assalamualaikum,

Hey, i'm home (: Thanks to DS yang sedang di repair dan menyebabkn cuti percuma utk 4 hari. Alhamdulillah dapat jugak aku balik rumah. Jauh daripda undang-undang maktab yang tak pernah nak longgar -_____- Sampai rumah pukul 530 pm. Awalkan? haha Padahnye rumah dekat. Rumah agak sunyi, sebabnya adik2 abg masing-masing sibuk dgn kehidupn asrama.

Sekolah dah mula 2 mggu. Cepat masa berlalu wehhh. Study aku pun kurengg sikit. Ntah knpe, addmth bio aku lmbt pickup :| i need to struggle more. Lately ni, aku rasa lain macam. macam yang mcam korang semua tak pernh rsa. keling kan? lntaklahh haha Mungkin my mood still for holidays. Hurmm idk. Memikirkan SPM yang bakal tiba kut. Dengan keadaan diri yang masih rasa sprti tiada hala tuju. Membuatkan aku rasa untuk lebih berhati-hati dengan tingkah laku aku pada msa akan datang. Membuatkan aku untuk mnjadi skema. Membuatkan aku untuk jarang bermain-main. Membuatkan aku untuk lebih dekat denganNya. Semangat aku nk SPM xsama mcm smngt aku nk PMR dahulu kala. Masa PMR dlu, awl tahun dah struggle nk brjaya. Cewahhh. Tapi SPM ni lain ohh. Mungkin aku rasa rendah diri dengan syllbus SPM yang merumitkan. Dibekalkan otak yang kureng tajam ni. Hampeh semua.

"Takpe Chuare, ada masa lagi, jgn risau". Nasihat yang sedang diguna pkai. Ok, ada masa lagi. Chu jgn risauu. After this, just focus on your Study Books Extra classes Homeworks Revision Teachers. Rajin kena adala wehhhh I'allah you'll success. Amin.


more to study

less to play

be nerd



No comments: