January 23, 2011

Studyy bebehhh


Hoi hoi People :D

Walawehhh, esok aku nak balik maktab dah ]: Masa berlalu dengan pantas. Cuti sejak Rabu tidak membuatkan aku puas untuk bercuti gggrrr Memang lumrah, kalau 4 hari kat asrama, rasa lambat masa berlalu, kalau 4 hari kat rumah, WAHHH cepatnyeee jam aku ni, boleh x lambat kan lagi? -___-" Aduyaii Hw masih ada yang tak complete. Barng sekolh msih lagi tak pack. Mood masih lagi mahu duduk di rumah dan terasa nak extend cuti ni wehh. Tunggu aku balik Raya Cina eh. Smbut sama-sama hehee.

Badan gua gatal-gatal nii *Alasan untuk extend cuti hahaha Boleh ke? Tapi memang betullahh. Badan aku ni asyik gatal-gatal je. Kudis naik ohhh Sumpah gatal. Rasa mcm tak nak balik mktb pun ada. Nnti kawan-kawan berjangkit mcm mne? Kalau semua sakit, boleh dapat cuti free lagi kan kan? teeheee *wink wink Tapi mak aku tak kasi ponteng kelass sebab nak SPM ): Sabar jelahh. Mcm mnelahh aku nk hidup kat asrama dgn bdn gatal2 ni. Hhah

"Apelahh Chuare. Be strongg lahh. You kan dah Form 5. Nak jdi super duper senior dh pun"
Kata-kata semangat lahh sgtt


Tiada lagi :

New entry
Facebook
Tv

Hanya ada Buku. Hanya ada Extra Classes. Hanya ada Cikgu.







No comments: