January 22, 2011

Taipingggg mariii


"SENIOR YEAR"



Yeahh. Itulahh yang aku nanti nantikan sejak aku digelar seorang pelajar. Ceewahhh, Korang pun sama kan kan? haha. Tetiba je, aku rasa macam bertuah hidup di MRSM Taiping wehhh :D *Wink wink. Tak delahh beban sangat hidup di asrama. Cehh, ungkapan buat pertama kalinya dan sampai bila-bila stelah hampir 5 tahun tinggal di asrama. Bhahhaa,

Tahun ni aku nak buat mcm2. Jeng jeng :


Nak belajar rajin-rajin untuk Sijil Pelajaran Malaysia yang MANTAP tuuu
Nak habiskan sisa sisa sebagai seorang pelajar dengan bahagia di sana
Nak sentiasa buat baik dengan kawan-kawan tersayangggggggg
Nak senyum jee, tak mahu dahh
Nak buat cikguu gembira dan hargai mereka yang berjasa
Nak hargai masa yang ada selama di MRSM TAIPING
Nak jadi senior yang sopan santun haha bajet jee 'Kak Chuare' ni
Nak banyakkan beribadat kepada Allah s.w.t, Insyaallah
Nak main (riadah) tapi tak nak main-main sudahh




Cukup kut ini hehe, Konklusinyaa, hargailahh sekolah anda ye kawan kawan :D haha







4 comments: