February 06, 2011

Get Ready


Assalamualaikum w.b.t

Pagi ni aku rasa tak sihat sangat. Selsema aku datang balik, sengau jugak ); Lepastu dah lahh bangun2 terkejut sebab mimpi hantu. Wahh scary ohh. Macam ape je mimpi. Lepastu, bagun2 terus call ******. Ingat nak ngadu semua ni. Tapi apa yang aku dapat. Hanyalah balasan suara yang agak busy. Hoishh Kita dah tak rapat dah kan?Kita dah tak macam dulu. Awak pun dah tak paham perempuan dah. Arghhhh fikiran gua bercelaru dah wehhh. Memang tak nak balik sana! Aku tak nak semua ni ganggu pelajaran aku. "Chuare! Kau kena kuat okay?" Memotivasikan diri sendiri depan cermin. Betul cakap Don, apa-apa masalah yang aku dapat, mesti mempengaruhi sekeliling. Patut ke aku ikut cakap dia? Prevent is better than cure. Baik jangan teruskan Hurm Tak boleh sebab aku tak kuat macam catwoman :[


Hari ini aku balik MRSM Taiping. Wahh cepatnya cuti berlalu. Homeworks pun banyak lagi. Sebab tulah nak betolak awal hari. Nak buat Homeworks kat maktab. Dekat sana baru boleh fokus sikit. ecececce Hahaha Isnin ni dapat junior Form 4. Dah tua dah la aku nampaknya. Terasa mcm baru je daftar kan diri sebagai pelajar Form 1. Tapi itu dulu-dulu Chuare oii. Kau dah besar sekarang. Dah nak boleh boleh kawen dah pun *Hahaha Tipu sangat lah tu. SPM pun tak habis lagi ohh. Hurmm. Balik ni, aku nak fokus fokus fokus dengan pembelajaran aku. Apa yang tak faham, aku akan fahamkan. Apa yang tak dapat aku akan dapatkan. Apa yang tertinggal aku akan kejar balik. Insyaallah. Balik ni aku tak nak main-main sangat dah. Kasi lah takhta budak main-main dekat junior yang akan datang nnt. Biarlh diorng main-main pulak. Ko dah nak SPM dah tu Chuare -__- So ape yang perlu ada ialah fikiran yang matang, buku, cikgu, kelas dan sewaktu dengannya.

Aku akan jarang takpun memang tak lah nak online. Nak on Facebook dan posting blog memang tak kan. Tunggu aku balik cuti baru boleh buat semua ni. Hehehe So ini post yang last before saya balik untuk bulan 3 nanti. Wah lambat lagi bulan 3 nun. So aku kena sabar jelah. Nanti mesti rindu dengan semua ni. Rindu rumah. Aiyoyoyo. Lumrah hidup sbg budak asrama. Memanglah macam ni. Sabar jelahh Chuare. K lah. Korang jaga diri ye. Aku nak get ready balik. Nak pack2 ape semua. Mandi pun belum lagi nih hehehe. CIAO :D


5 comments:

Ihsan Arifin said...

study rerajin naaaa kt maktab ;)

Kaspersky Seller said...

Salam chuare. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

Shiqin Sunshine said...

yeahh...jln2 sini...tp u kat maktab...=)

Shiqin Sunshine said...

yeahh...jln2 sini...tp u kat maktab...=)

Chu Are said...

haiii ;D