February 04, 2011

Idk :|



Assalamualaikum w.b.t,

Permulaan untuk hari ini tidak begitu ceria buat aku yang berada di rumah :| Bangun-bangun pagi, terus tengok jam dekat handphone. "Alamak! Dah pukul 8.00 pagi, Subuh tertinggal ): !" Aiyoyo, memang permulaan hari yang malang. Akibat daripada aku telan ubat demam 3 biji malam tadi kasi aku ngantuk dan tido tanpa sedarkan diri. Mimpi pun aku dapat mimpi yang ngeri. Pfftth. Apahal lah aku ni. Mindset aku sebelum tido tidak seberapa bagus untuk aku dapat mimpi yang diidamkan seperti mimpi jumpa bidadari? Hurmm khayalan jelah Chuare oii. Tok sah nak mimpi lahh. Okay, Sejak beberapa jam ni, aku rasa mcm ada yang tak kena. Mungkin sebab Homeworks yang banyak membuatkan aku nak nangis merungut tanpa henti. Ok stop Chuare. Berdosa tau merungut -___-" Tapi itulah kenyataan nya. Ada masalah mesti aku merungut. Tiap saat dapat dosa. Hoishhh. Hari ini adik-adik aku pulang ke seratas. Agak bosan tanpa dengar suara rungutan ira, suara ala-ala manja mereka berdua. Hhahaa

Homeworks yang aku dapat sangat banyak untuk cuti 4 hari. Macam tak berbaloi aku bercuti. Aku rasa baik aku balik maktab esok. Boleh ke? Kalau boleh memang aku balik awal wehh. Sebabnya dekat sana baru aku ada mood nak buat Homeworks. Klau dekat rumah. Harapan je aku nak sentuh selalu. agaggaagag. Malam tadi aku buat Addmath. Sumpah air mata aku nak keluar. Nasib aku dapat tahan lagi. Ingat nak menjerit tapi sabar Chuare sabar :\ So, aku ambil jalan mudah, telan 3 pil, took my blanket, switched off the light and slept. Closed my eyes and I wished, "I will have a good day tomorrow". Dan rupanya hari yang sama untuk aku. Bukan bahagia tapi sedikit kecewa.

Malam ini aku nak start buat Homeworks yang banyak tu. Tiada tapi-tapi dah. Lantak lah nak meraung ke, merungut ke, menangis hentak-hentak kaki, Janji siap. Sebabnya cuti tnggal 2 hari je kawan-kawan. Cepatnya jarum jam berputar. Wahh susahnya. Bila masa untuk aku ulangkaji balik topics yang aku tak paham ha? Gggrrr. Ya Allah, permudahkanlah hidup anak muda yang gemuk ini. Amin.




No comments: