March 19, 2011

Hot and spicyyy



Hello semua :D

Weh weh Nak kasitahu ni. Malam ni aku akan tersangatlah busy-busy-busy-busy-busynyeee. Bnyak benda yang belum settle lagi. Okay, Aku sentuh pun tidak -__- Nampak sangat Chuare suka membazir masa di alam khayalannya. Malam ni kena packing baju bersepah. Homework bertimbun. Bilik berselerak. Otak kelam-kabut. Semua tu aku kena settlekan malam ni. Malam ni juga. OMG. Aku kena refreshkan otak aku untuk esok. Aku kena readykan diri aku ni before balik asrama esok. Semuanya untuk esok.

Jom listkan aktiviti asrama yang Chuare dah lama tnggalkan semasa cutinya :

Bangun awal pukul 5.00 a.m *wake him up too Whooaa
Jemaah Subuh, breakfast and Peptalk
In class 7.30 a.m-2.00 p.m
Excell study study study
Riadah Basketball :D *kuruskan badan hikhik
Prep malam
Tidur ZZzzz Goodnight semuuaa!



No comments: