March 18, 2011

OMJEAAAYYYY :O


Assalamualaikum w.b.t,

Friday. Saturday. Sunday. OMG Cuti sekolah dah nak habis:/ Boleh dibilang harinya. Aku rasa sekejap je cuti ni wehhh. Sangat. Korang pun mesti rasa benda yang sama kan kan?Hurmm Aku masih tak ready nak balik MRSM Taiping ni. Homework pun masih terbiar segar tanpa disentuh aku. Macam mana ni. Nasib baik gatal-gatal aku makin okay. So legalahh sikit sebelum balik maktab.


Kenapalah sekolah tak nak rehat lama-lama lagi?
Kenapalah sekolah tak jemu-jemu nak berfungsi ni?

-______-"

Kasilah aku rehat lama-lama-lama-lama lagi. Pleaseeeee bring me back to the first day of this holidayyy. I'm not ready to go back to that 'lovely' hostel yet. I don't want to meet the Tuan Pengetua. I don't want to meet 512. I don't wanna eat at that 'hot' DS. I don't want to cry everynight at Lily's cube. I don't like to be 'musuh' with LDPs. I don't want to hear any complains from teachers about my class. I don't like to clear awal everyday. I don't want to wake up at 5.00 a.m. I don't want that 'light offf'. I don't want Badar to aim me everytime. I really don't want that 'longgar' rules and i don't know what to do.


p/s : Sorry MRSM Taiping [':


4 comments:

norlilynatasha :) said...

chuuu , samalah kita wehhh , taknak balikkk :( tapi sebab ada chu don dngan yg lain lain , tu yang nak balik tuhh :D semangat sikit okayy ? nak buat camne kan , hidup mesti diteruskan -.-'

chuare (: said...

Okayyyy. I keep your words. See you later Darlingggggg :D

little.zirA :) said...

kite pun tak balik. jom, masuk btho dgn kite. heeeeeeeeeee :)

chuare (: said...

Jom jom bolehhh?