June 04, 2011

Take a deep breath



Hell-O :D

Petang ni macam pelik. Lain dari hari petang before this. Rasa macam nak maghrib padahal baru pkul 5 lebih. Aku sukaaaa. Tak panas mcm selalu -__-. Malaysia ni kemarau kut, sebab tu sejak kebelakangan ni asyik panas je. Harap-harap nanti hujan. Hujan selebat-selebatnyeeee weee mesti romantik nanti *lompat-lompat :D Okaylah, cuma nak sampai dekat sini, Saya nak pergi hamik hangin dekat umah tok. Nak tidur sana sehari. Nak hamik ketenangan yang puass harhar. Tah ape-ape je Chu ni. Nak ikut?*lain kali okay?teehee


Goooooooooodbye Blog and readers too (:


2 comments:

amna said...

salamualaik..

sekarang ni musim hujang, tu yang sejuk n cepat je gelap tu.
tadi pergi kenduri kawin 2 tempat. fuh, habis basah semua.. ;[

chuare (: said...

Alololooo kesiannyee. lainkali pakai high heels okay (: