March 15, 2011

Extend


*Inilah realitinya wakaka

Assalamualaikum w.b.t semua (:

Korang semua sihat? Kalau sihat Alhamdulillah. Gatal-gatal aku masih lagi berleluasa walaupun dah sapu hampir separuh ubat dan dah telan pelbagai bentuk pil dah wehhhh :\ I wanna get well soon, if possible before Sunday tapi bila tgk dekat gatal-gatal ni, macam tak kan sembuh je, Please pray for me ya? Hurmm. Last night, I asked my mum to give permission to extend my holiday until Monday or Tuesday, then my mum replied,

"Lambat lagikan nak balik, So kita tgk dululah gatal-gatal tu,
kalau makin teruk, akak extend, kalau makin baik, akak tak payah extend okay"

-_____- Hati kecewaaaa. OMG saya mahu extend pleaseeeee

Sedihnya. Aku memang nak extend. Nak sangat. I don't wanna go back! I wanna stay happily at home. I don't wanna cry anymore. Ya Allah, tolonglah hambamu ini, permudahkanlah hidupku. Amin. Dahlah, malas nak emo2 dah. Okay, jom tukar topik. Hari ni aku dah habiskan stu chpter Chemistry (Rate of Reaction). Banyak lagi yang aku kena baca untuk pengetahuan korang -__- Aku cakap je macam ni. Akhir sekali, jadi macam dalam photo kat atas haha. Ape daa Chuare. Kuatlah sikit. Bernafsu je lebih ni. Try to be a harworking girl. Berusahalah sikit hoishhh Kalau setiap hari kena kasi kata-kata semangat memang payah lah hidup hehehe

p/s :

1. Don't be like me okay?
2. Baru update belog. Okay tak? HAHA


GOODBYEEE <3




6 comments:

wannazhif said...

gatal2 ? scabies ?? erk -___-

amiruyusran said...

wah2. nk extend jgak :)

sh said...

Gatal2 apa chuare? Allergic ke? Get well soon okay :)

Chu Are said...

wan, ha'ah scabies T_T !! helpp me

Chu Are said...

yus, ko pun nak eh? jom extend ramai2 !!

Chu Are said...

Sheera, gatal kudis buta la wak ): Thnkssss