August 27, 2011

Life is fair Act




Hey llooooo people :)

Mengupdate blog di subuh hari merupakan perkara yang luar biasa and one of the hardest thing for me to do hahaha Bukan nye ape 'otak' gua msih lgi tak berjalan di pagi hari. Wah cuaca sekarang mmg sgt sejuk. Hujan lebat dekat luar. Angin menyepoikan bahasanya lagi. Wah hujan lah banyak lagi. Saya suka. Pokok pun suka kan kan? Alhamdulillah. Suhu dah macam dekat luar negara haha "perasan" Okay foine.

Semalam and malam tadi saya dah siapkan buku Addmath Trial MARA. HiphipHorayyy :D Tapi ada la lgi stu set paper 2 yang mlas di sentuh -.- hahhaa Kira siapleetttuuwww. Okay, hari ni nak study Chemistry. "Macam study je" hahaahaha

"Akak Adik bila nak buat Almond London?"

Waaahhhhhhh Nak raya dah rupanya (': Sungguh cepat masa berlalu. Terasa macam semalam pergi rumah jiran-jiran kutip duit raya dengan muka innocent. Rasa macam semalam kumpul adik beradik berebut nak letak duit dlam smpul. Macam semalam mintak RM30 dekat mak ayah sebab dapat puasa full sebulan. Macam semalam beli dompet bergambar kan 'Barbie Doll' untuk letak duit raya yang tak seberapa bnyak tp dianggap bnyak masa tu hahaa Saya rinduu Raya zaman Kanak-kanak Giranggg :D Boleh tak patah balik masa? Sooo saya boleh main bungaa api bnyak-bnyak smpai penat dan tidak terkata (': Hihih Itu je saya nak kata untuk entry ni. K Buhhbyeee Sweetie.


Sometimes life isn't about fixing a problem and look for the past
but It's about moving on and creating a new memories


Sooooo Kita enjoyy (:




No comments: