December 09, 2011

Go Go Babyyyy




Assalamualaikum w.b.t and Hello peeps

How are you guys? Harap-harap semua manusia dalam dunia ni sihat sihat belaka lah terutama kawan kawan kita yang hidup di negara perang sana. Amin :) Hmm Cuti dah seminggu lebih, tapi Chu masih dekat rumah lagi. Macam biasa, Kumpul lemak-lemak dalam badan Tee-hee *Jgn terkejut kalau saya montel ya *winkwink

So, Lately macam-macam dah berubah. Ada yang naik ada yang turun. But untuk yang turun tu, It's okay, Bukan selama-lamanya kan? Hee. Next week I have an interview with MARA Officers for SPC. It's for Program Luar Negara. OMG Cuaknya tak terkata. Just Wish me luck ya! Btw, Congratulation to Puthree yang lulus Ujian Komputer for lesen memandu, Tyra yang akan masuk kerja di Mcd next week, Izat yang bakal mnjadi cashier Quiksilver, Najah and Mahi yang tak perlu Interview for Program Oversea, Faris yang dipaksa kerja di office *bhahaha dan kawan-kawan yang akan di Interview next week. Wahh Kawan-kawan saya semua dah maju maju belaka. Tahniah Tahniah *Clapping Teehee. I'm proud of you guys :') Bilalah nak jumpa lagi kan?



"Most successful men have not achieved their distinction by having some new talent or opportunity presented to them. They have developed the opportunity that was at hand"
-Bruce Barton




4 comments:

wannazhif said...

congratz :) !!

pu-three said...

shouldnt congrats me there haha -_-

sh said...

Chuuu interview bila? :)

Chu Are said...

Thanksss Koranggg !